Club van Honderd

Per 1 juli 2023 heeft Koprol haar sponsormogelijkheden uitgebreid met de Club van Honderd. Deze club bestaat uit mensen en/of organisaties die jaarlijks € 100,- willen bijdragen aan Koprol.

Koprol heeft hiermee een nieuwe mogelijkheid tot het verkrijgen van sponsorgelden en donaties. We zijn sterk afhankelijk van deze bijdragen om de continuïteit van het sportaanbod te kunnen waarborgen. U ondersteunt hiermee een mooi initiatief waarbij wij sport en beweging voor iedereen mogelijk maken.

Ons doel is om minimaal honderd mensen warm te krijgen om lid te worden van onze Club van Honderd. Bent u van de partij? Neem voor meer informatie gerust contact met ons op, via het mailadres [email protected]