De behoefte aan de sportactiviteiten die wij organiseren is groot. Momenteel sporten zo'n 400 mensen via Stichting Koprol, en dit aantal blijft groeien. Hoe kunnen wij al deze activiteiten organiseren? Op de eerste plaats vanwege de fantastische inzet van een groot aantal vrijwilligers. Daarnaast betalen de deelnemers een kleine bijdrage voor het sporten, en werft het bestuur van Stichting Koprol fondsen via diverse subsidies, donateurs (Vrienden van Koprol) en sponsoring door het bedrijfsleven.

Om onze deelnemers van dienst te kunnen blijven zijn, is er aardig wat geld nodig. We zijn dan ook altijd druk bezig met het zoeken van nieuwe sponsoren, aanvullende subsidiemogelijkheden, én.... naar nieuwe Vrienden van Koprol!

Vriend van Koprol worden?
Spreekt het werk van Stichting Koprol je aan, dan kun je een zogeheten ´Vriend van Koprol´ worden (d.w.z. je steunt onze stichting door middel van een donatie van (minimaal) 50 euro per jaar, je kunt hiervoor een mailtje sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. om je aan te melden of voor meer informatie) of je kunt zelf eenmalig een bedrag doneren aan Stichting Koprol op IBAN-nummer NL04RABO0136118046.

Daarbij melden we nog dat Stichting Koprol is aangemerkt als ´Algemeen Nut Beogende Instelling´ (ANBI) waardoor je gift (onder voorwaarden) aftrekbaar is voor de inkomstenbelasting.

Wij danken je hartelijk voor je steun!

Patrick Bongartz Fotografie 2012 Stichting Koprol 5112