Stichting Koprol organiseert samen met een aantal toprestaurants in Nijmegen en omstreken het ‘Koprol Running Dinner’. Een avond volledig in de watten worden gelegd bij een toprestaurant en tegelijkertijd een mooi bedrag voor stichting Koprol inzamelen!

Op zaterdag 2 juni vindt de 5e editie van het Koprol Running Dinner plaats, ons eerste lustrum! Op deze avond worden de gasten om 17:00 uur verwacht op een inspirerende centrale locatie in Nijmegen. Na de ontvangst en een aperitief zullen de gasten in vier groepen verdeeld worden. Zij gaan naar de vier deelnemende restaurants voor het voorgerecht, het vervoer hier naartoe wordt geregeld. Na elk gerecht vindt wisseling van restaurant plaats, zodat iedereen bij de vier verschillende restaurants is geweest.

Als laatste stop zullen we allen weer bij elkaar komen op de startlocatie. Hier zullen we de avond afsluiten en tevens een cheque overhandigen aan stichting Koprol met het resultaat van de actie. Deelname aan deze avond kan voor een bedrag van €125,- per persoon. Hiervoor krijgt u dus variatie, vervoer, géén veiling of dresscode, maar een informele, culinaire en dynamische avond. Hieraan kunt u deelnemen, alleen, met een groep, privé of zakelijk. Het totaal aantal deelnemers is beperkt tot 120 personen, dus snelheid wat betreft aanmelden is wel vereist.

Informatie en aanmelden
Natuurlijk hopen wij dat er veel mensen gebruik gaan maken van deze unieke kans om een fantastische culinaire avond te mogen beleven, en zo de restaurants in staat stellen een mooi bedrag aan stichting Koprol te doneren. Voor meer informatie over deze actie kunt u terecht op de website van Stichting Koprol: www.stichtingkoprol.nl. Voor verdere vragen of het aanmelden voor het Koprol Running Dinner, kunt u een mail sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..