De Villa aan de Oranjesingel in Nijmegen wordt van 19 tot 22 juli omgebouwd tot een massagevilla én een rustplek voor wandelaars en bezoekers van de Vierdaagse. Met professionele masseurs en diverse singer-songwriters die voor extra sfeer zorgen. Opbrengsten gaan naar een goed doel... en dit jaar is dat Stichting Koprol!

De Villa heet de ‘Villa Vierdaagse’ tijdens de Nijmeegse 4daagse. Van 13:00 - 21:00 uur wordt het pand in samenwerking met massagepraktijk Mohara omgetoverd tot een massagevilla, op vrijdag tot 18.00 uur. Voor 75 cent per minuut, zonder wachttijd, kunnen gekwelde spieren weer tot rust worden gebracht onder het genot van live muziek. Dit jaar zijn er tevens verschillende sing- en songwriters van Popsport van de partij. Naast massage en muziek is er ook een Oriëntaalse dansshow. Van alle massages gaat een deel van de opbrengst naar Stichting Koprol.
De Villa is onderdeel van stichting Driestroom en biedt podium aan mensen met en zonder afstand tot de arbeidsmarkt. De Villa wil groei, kansen en ontwikkeling stimuleren en doet dit door te investeren in een inspirerende leer- en werkomgeving.

Het goede doel dat gesponsord wordt is dit jaar Stichting Koprol. De Stichting zet zich in om sportieve activiteiten te organiseren voor mensen met een beperking. Zo organiseert Stichting Koprol bijvoorbeeld sport- en spel voor mensen met COPD of een hartaandoening, rolstoelbasketbal, en zwemmen voor kinderen van 6 tot 12 jaar met een handicap.
Massages kunnen vooraf gereserveerd worden voor alle dagen, via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Meer informatie:
www.facebook.com/VillaVierdaagse